tisdag 31 juli 2012

Seg

Idag och i går har jag inte gjort många knop. Mest legat o glott, men också haft lite yogagymnastik. Är seg och som i ett vakuum. Vill inte riktigt. Hurk.
Buken spänner. I morgon ska jag till Ackis för att

  • Kolla min  ”port a cut” som nog vänt sig 180 grader
  • Träffa läkare och få svar på skiktröntgen i huvud, lungor, buk
  • Blodprover av alla sorter
  • Framtida behandling
  • Tömma buken på troligen många liter vätska.
Min syster kommer i kväll och följer med mig.
Som ett polarullsskrufs, men inte lika mjukt. Men mer av gräsets veka hårdhet.

1 kommentar:

  1. Tyvärr misslyckades jag med att publicera Denna kommemtar direkt,så här kommer den indirelt

    "Käraste vännen. Jag är med dig i tankarna idag när du genomgår alla dessa behandlingar. Hoppas allt går bra och inte är för smärtsamt. Kramkram från Astrid ALE."

    SvaraRadera