torsdag 19 juli 2012

Drygt ett dygn i Grövelsjön

Kroppen fungera bättre. Jag orkar med att umgås mycket min dotter med familj väldigt mycket och de verkar orka med mig. Vi har det bra tillsammans vilket ger styrka, energi och glädje. Jag dristade mig till att säga att ”Det här gör vi om nästa sommar.”  Fick bara jakande svar. Trodde knappt att det skulle vara möjligt att resa iväg för några veckor sedan. Är lycklig.

I övrigt åker vi hemåt i morgon.            

Däremot funkar IT och mobil dåligt. Allt tar orimligt lång tid. Somnar gång på gång, från datorn. Nu släcker jag ner för i dag. Kram

(Tyvärr så kom jag inte in på internet, vilket gjorde att jag inte kunde publicera detta, när jag var i Grövel. Igår var jag för trött. Fortsätter däremot att ha i en lycklig känsla i en trött och sliten kropp.)
Väster om Grövelsjöns fjällsttation. Nedan kommer en till Grövlan och därefter Silverfallet och Norge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar