onsdag 15 februari 2012

Lite nuläge

Åker nästan alltid bil eftersom jag har ont i högerfoten. Trött på alla skavanker i min kropp
Trött på:
  • Infekterad högertå
  • Ont i bröstben och rygg
  • Svag i högerarm
  • smärta vid höger skulderblad om jag tar i med armen
  • Skruttig ickefungerande högerhand
  • Flåsig (vatten i lungsäcken)
  • Småhostig och snor i näsan
  • Öm/ont i mage och buk
    Är ledsen över att Taxotere + Xeloda inte längre fungerade. Hade ju hoppats på fyraveckrosintervall. Nu får jag istället Halaven två veckor av tre. Tänker samtidigt att hur blir det om inte heller Halaven fungerar. Träffar läkare nu på fredag.

    I övrigt trivs jag med jobbet. Känner att arbetet med jämställdhet & mångfald går framåt. Det händer ganska mycket och jag får positiv återkoppling.

    Har goa vänner som kommer och lagar mat åt mig och är omtänksamma.

    På fredag efter läkarbesöket åker jag med min dotters familj till min mamma i Nyköping. Längtar efter att få träffa allihop.

    För övrigt har jag nu gjort spindelharpan 150 gånger och aldrig fått ut den. Hoppas att nästa gång så....

    Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar