lördag 17 december 2011

Dagsform

Arbetade för mitt jobb i fyra timmar från sängen igår. Har också jobbat med en text om intersektionalitet i fler timmar. Trodde det skulle gå fort. Men dels tar saker alltid längre tid än vad jag tror, dels trasslade internet. Överhuvudtaget har jag denna vecka blivit sen med det jag planerat. Kommit senare till jobbet och gjort mindre hemma.

Jag är en tidsoptimist. Dessutom är jag snuvig, hostar, svettas och candidasvampen brer ut sig i munnen. Blöder under naglarna, har blodblåsor på underläppen, skavsår på högerfoten och är allmänt trött och flåsig. Däremot genomförde jag två yogapass, men i nattlinne på vardagsrumsmattan igår. Idag har jag yogat ca 15 minuter före frukost.

Nu har jag efter nästan två dygn i nattlinne klätt på mig och gått upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar