tisdag 18 oktober 2011

Min hälsa

I morse skulle jag ha varit på en föreläsning klockan kvart över åtta. Strax efter vaknade jag. Hade inte hört klockradion. Kroppen bestämde nog att jag behövde er sömn, så det är väl bra. Först kvart över tio var jag på plats till nästa föreläsning. Tog bilen.
Skälet till att jag försovit mig var säkert att jag sovit dåligt. Hade ont i flera kotor och buken i går kväll. Tog Citodon mot mitt onda, men det hjälpte inte. Oron i buken började redan på eftermiddagen. Vet inte om det är magproblem p.g.a. alla mediciner eller en släng av maginfluensa eller gallproblem eller leverproblem. Närjag kom hem idag tittade jag på bilder över buken för att försöka förstå mer.

Är trött och oroar mig, men tänker också på en massa andra mer kunskapsuppbyggande saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar