torsdag 16 juni 2011

Fullt upp hela veckan

Den här veckan har jag haft svårt att hinna med bloggandet. Det har varit något (trevligt) varje kväll. Först vid tiotiden på kvällen har jag fått igång datorn.
I morgon fyller yngsta barnbarnet 3 år. Min syster kom under kvällen. Hon följer med mig till läkarbesöket i morgon förmiddag. Min mamma kommer med tåg på förmiddagen för att fira sitt barnbarnsbarn, så vi gör sällskap bort till min dotter efter läkarbesöket. Min mamma sover över till lördag. Då ska vi också vara barnvakt åt treåringen.

På söndag ska jag prata intersektionalitet på ett vänsterpartimöte. Det lär därför inte bli mer tid till bloggande i helgen.
Idag jobbade jag min sista dag innan semestern på sex veckor. Ser fram emot att göra saker i mer maklig takt.

Bilden är från min gamla trädgård. Jag längtar efter att sitta i gräset, botanisera bland växterna och glo på stora träd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar