fredag 17 december 2010

Trött dag

Sov dåligt i natt. Somnade kvart över elva, men vaknade igen kvart över ett. Låg och vände och vred mig i flera timmar och sov sedan någon timme strax efter fyra fram till det var dags att gå upp. Vet inte varför det inte gick att sova, men tror det går bättre i natt.

I morse var det tungt att kliva upp ur sängen. Ville verkligen inte cykla, men bilen var utlånad och det tar för lång tid att promenera, eftersom jag behövde vara på jobbet strax efter åtta. Trampade iväg och när jag kom till jobbet valde jag hissen, vilket är ovanligt för att vara mig. Var trött fram till lunch.

Efter jobbet och cyklingen hem blev jag bjuden på mat och mycket väl omhändertagen av min dotter. Sedan var jag barnvakt fram till barnens pappa kom hem. Var lat när jag var där, åt mat och satt sedan i soffan och såg på Bamsefilm och åt fredagsgodis med barnen.

Dagen har malt på utan större händelser. Inga stora intryck eller starka minnen. En vanlig men ganska trött dag i mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar