onsdag 29 december 2010

Bra blodvärden


Sitter i en säng på Ackis och får Taxolbehandling. Mina blodvärden ser bra ut. Har för många vita blodkroppar, vilket säkert beror på förkylningen. Hemoglobin(Hb) har ökat till 126 och finns inom normalintervallet. Min kropp verkar klara Taxolbehandlingen och jag är glad. Frågade också sjuksköterskan som gav mig dagens behandlingh om erfarenheter av Taxol. Det finns patienter som får denna behandling under lång tid och det är då också vanligt med kortare uppehåll så att kroppen får vila.

I går på festen berättade en kompis att hon hade falsk ischias, vilket ger ungefär samma symptom som vanlig ischias. Jag har nu googlat på falsk ishias och tänker att jag kanske också har falsk ischias. Ska pröva med olika stretchövningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar