torsdag 21 oktober 2010

Full fart

I måndags skrev jag om min dag och cyklandet kort och tvärs i Uppsala. Mina dagar har fortsatt på samma sätt, så tillvida att jag har haft fullt upp och tiden har bara rusat iväg. I kväll planerade jag att vara hemma ganska tidigt efter ett middagsmöte, men samtalen var så givande så jag stannade mycket längre än vad jag tänkt. I går kväll var jag på ett medlemsmöte på kvällen och det blev också senare än vad jag tänkt. Även då blev jag inspirerad av samtalen så att tiden rusade iväg. Jag har alltså haft det väldigt bra och har inga större men av Taxolbehandlingen i tisdags. Största problemet är egentligen ett lyxproblem. Jag vill göra så mycket så att jag inte hinner med min skönhetssömn, vilket medför att jag är ganska trött på morgnarna. Därför får det även idag bli en ganska kort blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar