onsdag 13 oktober 2010

Efter behandlingen med Taxol

Har sovit gott i natt. Kände mig lite darrig i morse, men det har gått över. Känner inte längre något i skinkan eller bäckenet. Däremot har jag lite ont i en bröstkota. Skönt att mina känningar rör på sig. Det ger mig hopp. Är lite rödflammig i ansiktet och lite trött. Ovanlig smak i munnen. Annars mår jag bra.

När jag cyklade till jobbet i morse njöt jag av solens gula sken. Samma gula sken kändes bra i går när jag var på begravning och i Åre under helgen. Gult är fult sa man när jag var barn, men jag tycker gul
är en behaglig lyckofärg. Minns en artikel i lokaltidningen där en man från Iran berättade om hur nästan alla saker i hans hem var gula, såsom Micro, kylskåp, Vattenkokare m.m. Den gula färgen påminde honom om Irans sol.

Solbelyst sten i Hågadalen Nåsten

Uttorkat solbelyst blåbär i Åre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar