lördag 11 september 2010

Känna efter

Även idag har saker rullat på för fullt. Vet egentligen inte vad jag har tänkt på, mer än att jag har haft min vän som är svårt sjuk i cancer på näthinnan och i tanken. Är påverkad av kulturnattens stämningar med mycket folk i rörelse över allt, men har svårt att komma in i kulturnattsstrosandet. Har lite för mycket full fart framåt i mig . Och kanske går det i själva verket bakåt trots min målmedvetna framåtfart?

Vissa dagar har hag en hel del tankar om vad jag ska blogga om, andra dagar har jag mer fokus på jobbet och en del tid ägnar jag förstås åt att fundera över vad som händer i mitt liv. I kväll när jag slog på datorn hade jag ingen aning om vad jag skulle skriva. Har ännu inte gett mig tid att varken känna eller tänka efter.


Bilder på min kör Tonprakt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar