onsdag 21 juli 2010

Nöjd och glad

Nyss hemkommen från ett restaurangbesök på Koh Phangan. Min dotter har ofta pratat om denna thailändska restaurang, så nu har jag prövat. Det var gott och lite speciellt och när jag dessutom fick ha trevligt sällskap av dotter, barnbarn och barnbarnens pappa blev det lite extra. Cykelturen fram och tillbaka gjorde besöket ännu bättre. Cykling med barn i barnsadel en ljummen sommarkväll ger en så härlig frihetskänsla.

Skåp, lådor, kylskåp och frysar är jag slarvig med. Nu har jag gjort rent mitt kylskåp, efter att ha blivit påmind om misskötseln varje gång jag öppnar kylskåpsdörren. Äntligen fixat!!!

Cykelturen ut till min kompis i Backtorp, gjorde att jag också fick frisk luft, sol och motion. Hann dessutom vara lite kreativ därute genom att måla soliga djävlar på en död stubbe.

Fötter, händer och kropp mår dessutom bra, så jag känner mig både nöjd och glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar