torsdag 3 juni 2010

Just idag mår jag bra

Just idag mår jag bra är andra strofen i en låt med Kenta som kom upp i mitt huvud när jag skulle börja blogga. Första strofen är ”Just idag är jag stark” och jag hittade hela låten på YouTube när jag googlade. Det fanns många bloggar med detta tema, så jag är definitivt inte ensam om att bli berörd av texten och Kentas röst. Den väcker mycket känslor hos många.

Igår var jag på jympa, så idag har jag lite träningsverk, men känner av ryggen mycket mindre för övrigt. Börjar igen tro att det nog fungerar med behandlingen. Har också tänkt att det kan finnas andra skäl till mitt ryggonda utöver det jag skrev om i söndags. (läkningsprocesser eller spänningar eller försämringar). Flera skäl kan vara påverkan på muskler och benhinner av cellgifter och dess biverkningar eller av antiöstrogenet Femar. Jag har utsatt min stackars kropp för en massa olika hemskheter, så det är nog inte konstigt om den blir irriterad lite här och var.

Just idag känner jag mig i varje fall stark och mår bra. Lyssna gärna på Kenta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar