söndag 20 juni 2010

Hemma igen och behandling i morgon

Landade på Arlanda kl 19 efter att ha tillbringat fyra dagar i Bordeaux med min kör. Det har varit intensivt och mycket roligt. Hade en bok med mig för jag är van att läsa ganska mycket, men öppnade boken först på flygresan på väg hem. Jag är sjungit, dansat besökt vinodlingar, umgåtts med många olika människor och helt enkelt bara haft trevligt. Tänker på vad mycket omtanke det finns mellan människor och vad väl alla oftast vill varandra. Blev inbjuden till min dotter på väg hem, så taxin släppte av mig där. Promenerade hem, efter att ha fikat, pratat och fått flera kramar av mitt barnbarn Wille. Härligt att ha så nära till barn och barnbarn.

I morgon ska jag få ny Caelyxbehandling. Är nervös för att mina värden ska ha förändrats. Känner av min rygg men kan inte tolka vad det beror på. Därav osäkerheten och oron. Är glad över att jag kom iväg till Frankrike och också över att vara tillbaka hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar