lördag 20 mars 2010

Mer barnbarn och mindre oro

Är barnvakt hos min dotter. Wilhelm ligger vaken intill mig i soffan fast klockan snart är tio. Agnes sover. Filmen Petson är i gång för tredje gången. Det är mysigt att vara med barnbarnen.

Fötterna har blivit bättre och bättre men gör fortfarande ont när jag står och går. Särskilt om jag har skor på mig. Cykla går däremot bra, för då använder jag andra delar av foten. Cykling känns bara skönt. Särskilt när solen skiner och våren är här. Har satt fast barnsadel på cykeln för att kunna cykla med Wilhelm i morgon när jag ska vara barnvakt igen. Så att vi kommer iväg en bit hemifrån utan at jag behöver gå.

Tänker att om fötterna inte blir så bra så att jag kan jympa, så kan jag i varje fall cykla, styrketräna och göra yoga. För övrigt har jag svårt att föreställa mig något annat än att jag ska bli bra just nu när jag är med mina barnbarn. Ryggkotorna har jag inte känt av på länge. Det är ganska behagligt att inte oroa sig över större problem än att mina fötter gör lite ont av och till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar