onsdag 24 mars 2010

Läkarbesök och sedan iväg igen

Idag tog jag blodprov. I morgon jobbar jag fram till kl tre, då jag ska på läkarbesök på Ackis. Därefter åker jag direkt med tåg till min mamma i Nyköping. Ska på en sedan länge planerad släktresa till Östergötland, vilket jag ser fram emot. Därefter träffar jag gamla klasskompisar i Nyköping och sedan tåg tillbaka till Uppsala på söndag kväll. Ikväll har jag hållit på och installerat min nyinköpta dator och nu är klockan mycket.

Det blir därför ingen blogg på några dagar. Men så fort jag har tillgång till dator ska jag skriva om läkarbesöket och vad som har hänt med mina cancervärden. Men jag känner mig ganska trygg i att cancern håller sig på mattan. Är mer orolig för sådana i cancersammanhang små saker som mina fötter. Vill kunna gå normalt och vill kunna jympa.

Just nu är alltså läget göra,göra,göra och ingen direkt oro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar