fredag 19 februari 2010

Mycket mer frisk än sjuk

I morse var jag trött och seg. Cyklat hit och dit i snöyran till från och i jobbet. Kände mig grinig och irriterad. Efter jobbet kl 16.19 satte jag mig på Upptåget för att åka till Tierp och dela flygblad för mitt parti. Fortfarande lite sur och tveksam till om jag verkligen skulle, men tänkte att det brukar kännas bra när man genomför det planerade. Det tar också ofta på energin att ställa in planerade saker om man inte har tunga skäl, för då ska man låta bli att GÖRA.
Det var KUL att dela flygblad och trevligt att prata med många Tierpare. Eva och jag som stod vid systembolaget hälsade ”trevlig helg” till folk och uppfattades nog allmänt som glada och trevliga oavsett man ville ha våra flygblad eller ej. Sedan åt jag mat tillsammans med partikamraterna och så var det dags att ta tåget tillbaka till Uppsala.
Upptäckte när jag kom hem att jag är på gott humör och fylld av energi. Svampinfektionen har minskat på tungan och ryggkotorna gör sig knappt påminda. Känner mig frisk och stark.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar